מדיניות הפרטיות

כללי

שם החברה – רהיטי גני אביב בע"מ

הכתוב בתקנון זה מופיע בלשון זכר אך מיועד לשני המינים.

האתר משמש כחנות מקוונת לרהיטים ומנוהל ע"י החברה.

כל המבצע רכישה דרך האתר מצהיר, כי עם ביצוע הרכישה הוא קרא תקנון זה, וכי הוא מסכים לכל הוראותיו ותנאיו של תקנון זה.

החברה אינה מתחייבת להחזיק מלאי של כל המוצרים שתמונותיהם מוצגות באתר.

מחירי המוצרים כוללים מע״מ על פי הדין.

החברה עושה כמיטב יכולתה להציג תמונות מדויקות של המוצרים הנמכרים ככל האפשר, עם זאת התמונות המוצגות באתר הינן להמחשה בלבד ואינן מחייבות את הנהלת האתר.

החברה עושה ככל יכולתה לוודא שהכתוב על הפריטים באתר יהיה המידע המדויק ביותר עם זאת עלולים להופיע בו, בתום לב, אי דיוקים או שגיאות והחברה לא תישא באחריות כל שהיא הקשורה לכך או הנובעת מכך.

כל המחירים באתר הינם בשקלים חדשים. המחירים כוללים מע״מ, אם הוא חל לפי חוק, ואינם כוללים דמי משלוח.

הנהלת האתר יכולה לעדכן את מחירי המוצרים באתר ואת תעריפי המשלוחים ללא צורך בהודעה מוקדמת. המחיר התקף רכישה שבוצעה הוא המחיר שהתפרסם בעת השלמת את תהליך ההזמנה (תשלום באשראי או בפיפאל) .

בעת עדכון סל הקניות, החברה שומרת לעצמה את הזכות לשלוח מייל תזכורת ללקוח על סל הקניות בהמתנה .

הנהלת האתר לא תעשה בפרטי הלקוח כל שימוש, אלא בהתאם למדיניות הפרטיות של האתר המהווה חלק בלתי נפרד מתנאי שימוש ורכישה אלה.

יש להקפיד על מסירת כל הפרטים בצורה מדויקת על מנת להבטיח את ביצוע ההזמנה ללא תקלות. במידה ובעת ביצוע ההזמנה יימסרו פרטים שגויים, החברה לא תוכל להבטיח שהמוצרים יגיעו ליעדם. במקרה שהמוצרים יחזרו לחברה  בגלל פרטים מוטעים, יחויב הלקוח בתשלום בגין דמי משלוח.

הזמנה כאורח – קיימת אפשרות ללקוח לבצע הזמנה באתר ללא הרשמה.

פרטי ההזמנה כפי שהכניס הלקוח בטופס ההזמנה ורישום העסקה במחשבי החברה יהיו ראייה סופית לנכונות הפרטים.

רק לאחר אישור ההזמנה ע״י חברות האשראי, תישלח הודעה ללקוח שתיידע אותו שהעסקה אכן אושרה.

אישור פעולת הרכישה מותנה בזה שהמוצר קיים במלאי החברה במועד ההזמנה.

במידה ולא צוין כי המוצר אינו קיים במלאי והמוצר לא הורד מהאתר עד למועד ביצוע

ההזמנה, לא תהא החברה  מחויבת במכירת המוצר, וללקוח לא תהיה כל תביעה בעניין זה בגין כל סוג של נזק ישיר או עקיף אשר נגרם ללקוח.

ייתכנו מצבים בהם על אף שמוצר מוצג באתר כקיים במלאי, בפועל אינו קיים במלאי ולא ניתן לספק אותו – במצבים אלו לא תהיה ללקוח טענה בקשר לכך .

וכמובן שהחברה תשיב ללקוח כל סכום ששילם במידה ושילם לחברה.

בתשלום באמצעות חשבון PayPal יזין הלקוח את פרטי חשבונו הקיים באתר פייפאל, או יוכל לפתוח חשבון PayPal במהירות השימוש כפוף לתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות של PayPal, ולא של החברה.

החברה אינה יכולה לקחת אחריות על עיכובים של חברות המשלוח השונות.

החברה אינה אחראית לשימוש שיעשה הלקוח שלא בהתאם להוראות היצרן כולל ביצוע כביסה ו/או כל שימוש אחר שאינו בהתאם להוראות שעל גבי התווית.

החברה לא תהיה אחראית לעיכובים באספקת המוצרים כתוצאה מאירועים שאינם בשליטתה – אירועי "כוח עליון", כדוגמת תקלות, עיכובים, שביתות, עיכובים שנגרמים עקב דואר ישראל/חברות שליח/כל גורם אחר שאינו קשור לחברה, אסונות  טבע, תקלות במערכת המחשוב או ובשירות הדואר האלקטרוני.

החברה עושה כמיטב יכולתה לספק מוצרים איכותיים במועד המבוקש. אם הלקוח סבור כי יש פגם במוצרים שרכש או בשירותים ,ש לפנות באמצעו צור קשר  באתר והנהלת החברה תטפל  בפנייה בהקדם האפשרי.

ביטולים

ביטול הזמנה ע"י לקוח, לפני מועד מסירת המוצרים לחזקתו, יעשה לאחר קבלת הודעת הלקוח בכתב בדבר רצונו בביטול ההזמנה, ובתנאי כי אין מדובר בהזמנה מיוחדת. עם ביטול המוצר יחוייב הלקוח בסך של 5% מערך המוצר או ב – 100 ש"ח, הנמוך מביניהם, ותשלום נוסף במידה ונעשה בכרטיס אשראי ו/או שיקים בגין דמי מסלקה לביטול עסקת אשראי/ שיקים ו/או הודעה לבנק ו/או החזרת המחאה וכיו"ב, ע"פ דמי הסליקה ודמי הטיפול שנגבו ע"י חב' האשראי /הבנק בפועל.

ביטול ההזמנה, לאחר מסירת המוצרים, תתאפשר תוך 14 ימים בלבד מקבלתם ע"י הלקוח ולאחר קבלת הודעת הלקוח בכתב בדבר רצונו בביטול ההזמנה, ובתנאי כי אין מדובר בהזמנה מיוחדת והמוצרים תקינים, באריזתם המקורית, לא נעשתה כל פעולת הרכבה בבית הלקוח ונמצאים במקום אליו סופקו בלבד. עם קבלת ההודעה, הלקוח יאפשר לנציג החברה לבחון את תקינות המוצרים, ובמידה ויימצא כי נעשה במוצרים שימוש ו/או המוצר ניפגם בדרך כלשהי ו/או המוצר אינו באריזתו המקורית – לא תתאפשר ללקוח ביטול העסקה והחזרת המוצרים לחברה. עם ביטול המוצרים יחוייב הלקוח בדמי ביטול כמצויין לעיל. למען הסר ספק, החברה היא בעלת שיקול הדעת הבלעדי בקבלת החלטה בעניין מצב המוצרים שהוחזרו.

בכל מקרה של החזרת המוצרים לחברה יחוייב הלקוח בנוסף, בגין עלויות הובלת המוצרים.

לא יינתן זיכוי כספי בגין פריטים שלא שולמה בגינם תמורה כספית, כגון מבצעים או מתנות.

יצויין כי כל הזמנה של מערכת ישיבה ו/או ספה ו/או כורסא ו/או מוצר כלשהו אשר לייצרו נבחר בד מסוג כלשהו ו/או בצבע כלשהו ו/או במידה כלשהי, תיחשב כהזמנה מיוחדת, ולא ניתן יהיה לבטלה.

למען הסר ספק, כל הזמנת מוצרים מתצוגה/מבצע חיסול/עודפים, לא תיחשב כהזמנה מיוחדת. יחד עם זאת, בכל הקשור לתנאי החזרה יתייחסו ע"פ הרשום בדף המבצע של המוצר.

זכות הביטול לא תחול בהזמנה של מוצרים אשר אספקתם הינה במועד מאוחר יותר מ – 6 חודשים מיום ההזמנה.

ביטול ההזמנה/עסקה יעשה כנגד הצגת מסמכי הזמנה מקוריים בלבד.

כל זיכוי יבוצע באמצעות אמצעי התשלום בו בוצעה ההזמנה בלבד, בהתאם ללוחות הזמנים של חברת האשראי.

זיכוי עבור פריטים שהוחזרו יבוצע בטווח של עד 30 ימים ממועד הגעת הפריטים אל מחסני החברה.

אם בשל חוסרים במלאי, יוזמנו פריטים שלא יימצאו במחסן – יזוכה הלקוח באופן מיידי, ויישלח אליו מייל עדכון על ביצוע הזיכוי, אלא אם בחר הלקוח להמתין למועד אספקה חדש או ביקש לרכוש מוצר חלופי באותו סכום, במקרה של הפרשי מחיר יבוצע חיוב/זיכוי בהתאם.

החברה רשאית לפסול הצעה של לקוח ו/או לבטל את ההזמנה ו/או ההתקשרות עם הלקוח, וזאת אף במקרה בו פורסמה הודעה על זכיית הלקוח באתר או נשלחה הודעה על כך ללקוח. הצעה שנפסלה ו/או התקשרות שבוטלה לא יזכו את הלקוח בכל סעד שהוא ולא יהיו ללקוח כל טענה ו/או דרישה ו/או תביעה כנגד החברה, גם במקרה שבו תיפול טעות בתום לב באחד מן הנתונים המפורטים באתר לגבי המוצרים, לרבות מחיר המוצרים או תיאורם, ואשר על בסיסם נערכה ההזמנה.

החלפות והחזרות

הנחיות להחזרת פריט:

ראשית בדקו דרך מייל החברה האם ניתן להחזיר לכתובת קרובה או שתשלחו בדואר רשום.(בהתאם לכתובת מגוריכם).

להחזרה בדואר רשום:
בחשבונית שקבלתם במייל הדגישו את הפריט/ים שברצונכם להחזיר וצרפו אותה לחבילה המוחזרת.

2. נודה לכם אם תרשמו את סיבת ההחזרה.

3. שלחו את הפריט לכתובת הרשומה בחשבונית.

4. יש לגשת לסניף הדואר לשלוח את החבילה ןלקבל מס מעקב

5. יש לשלוח לנו מייל על כך ששלחתם חבילה חזרה ולצרף מס מעקב
ברגע שהחבילה תגיע אלינו, יישלח מייל עדכון.
בהחזרה יש לבדוק שלא נעשה בפריט כל שימוש, ולא נגרם לו נזק.
אין להוציא את התווית ויש לשלוח באריזה המקורית.

בהחזרה חינם /במחירי מבצע יש לשלוח את הפריט אלינו תוך 7 ימים מיום קבלתו.
בהחזרה ע"ח הלקוח יש לשלוח את הפריט אלינו תוך 14 ימים מקבלתו.

ההחזר הכספי יתבצע תוך 14 יום ממועד החזרת הפריט, לכרטיס האשראי או חשבון הפיפאל שבו בוצעה ההזמנה. אין צורך לפנות לביטול עסקה בחברת האשראי.

בפריטים שנרכשו במבצעים יוחזר מחיר המבצע או החלק היחסי של עלות המוצר במקרה של רכישת מוצר בחבילת מבצעים כגון 2+1 וכדומה.

משלוחים

עלות המשלוח משתנה לפי המוצר ורשומה בכל מוצר.

אספקה עד 21 ימי עסקים

השליח ייצור קשר טלפוני על מנת לתאם את מועד הגעתו, לכן יש להיות זמינים במספר שנתתם בעת  ההזמנה באתר.

שלחו ווצאפ
זמינים בווצאפ
היי,
איך אוכל לעזור?
התקשרו אלינו